7 små underverk!

Idag är det bara en enda vecka kvar tills vi får åka & träffa Gangster & alla hans syskon, 7 ynka, futtiga dagar är det bara kvar innan vi kommer att sitta där på ett köksgolv i Lammhult med hela famnen full av små underbara ulltussar! <3

Så nånstans under nästa vecka kommer vi att få svaret på frågan vi alla i familjen ställer oss just nu; vilken av dessa godingar är det som heter "Teddywood´s Tintin by Sunshine" alias "Gangster"? (på bilderna är herrarna 3 veckor gamla ungefär!)

~ Underbart fina herr blå ~

~ Stiliga herr grön ~

~ Ljuvliga herr gul ~

~ Minstingen herr orange ~

Jag har 2 favoriter men eftersom jag inte har träffat dem ännu så är det ju inte helt omöljigt att jag ändrar mig på måndag när jag får träffa dem.

I ett mail som Linda skickade mig precis i början av vår "brevväxling" i slutet av januari i år så ställde hon frågan om vi helst ville ha en hane eller en tik. Jag svarade henne att det inte spelade någon roll, rätt hund kommer att välja oss när vi träffar dem & det är så jag känner fortfarande; rätt kille kommer att visa det på alla sätt han kan att det är just honom som Linda ska placera hos oss. Oavsett vem av ovanstående skönheter som kommer att flytta hem till oss så är det en otrolig känsla att just VI kommer att utöka familjen med en av dem; det är stort!

Nu är det dax att se till att familjens båda små människor gör sig redo för dusch & kvällsmat så de kommer i säng i vettig tid ikväll!

Var rädda om er & varandra!
Kram C =)

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie Hägg Nilsson

Visst är de underbart fina alla fyra <3

Vi kommer ju åka och mysa med dem imorgon :) och om jag kommer ihåg rätt så åker ni dit på måndag. Härligt :)



Hälsningar

Magnus och Ing-Marie, Tritons blivande ägare

2012-06-02 @ 16:19:29
URL: http://eurasierhund.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0