Lite nya bilder på vår lille Gangster & hans syskon!

~ Redo för bus! ~

~ Han börjar bli stor den lille godingen! ~

~"Ska jag bita dig i örat, Triton?" ~

~ Gospaus på gräsmattan! ~

~ Första promenaden på gräs! ~

~ Gangster & Triton har mellispaus! ~


Samtliga bilder är tagna hemma hos Linda på Teddywood´s kennel när valparna var ca 4,5 veckor gamla.
Stort tack till Linda Hagelvik & Ing-Marie Hägg Nilsson för att jag får låna bilder från er.

Hoppas ni alla har en härlig onsdag, själv är jag hemma & vabbar m en liten förkyld tjej idag, men imorgon blir det jobb igen för min del!

Var rädda om er & varandra!
Kram C =)

Kommentarer
Postat av: Linda Hagelvik

Så goa bilder <3

Snart ses vi igen.... Gangster väntar på er.



Kram Linda

2012-06-14 @ 21:24:01
URL: http://www.teddywoods.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0