Dan före dan....

...finally! Äntligen är jag redo att dra på semester m mina fina. Allt i köksskåpen är nu nerpackat i en jäkla massa flyttlådor som står så fint staplade i vardaxrummet, allt barnen & jag ska ha med oss i klädväg ligger fint packat & är redo att bäras ut till husvagnen & snart är min mat klar så..vad mer kan man önska sig en dag som denna! Inatt när jag kommer hem efter jobbet så ska jag packa ner det sista i badrummet som ska med & resten ska ner i flyttkartongen som står redo! Imorgon bitti lämnar vi detta slagfält till hem åt ett gäng hantverkare som mer eller mindre kommer att bosätta sig här tills vi kommer hem; de ska renovera hela köket & båda badrummen & det kommer att bli så himla spännande att få komma hem till ett "nytt" kök & få börja plocka in det som ska vara i skåpen. Behöver jag ens nämna att hälften av allt kommer att kastas, MINST! 24 kartonger m köksprylar är typ 12 för många känner jag - efter min räd så kommer att bli underbart ordningssamt igen....ialla fall i ett par veckor!

Jag lämnar er med en bild på vårt gräsligt fula kök så ni alla kan få en sista blick på härligheten:



Här kommer det att bli VITT VITT VITT överallt (utom bänkarna som kommer vara samma!) Vita köksluckor, vitt kakel, vita tapeter osv...ni fattar; vi kommer att få ett VITT kök & jag längtar efter att semestern ska vara slut så jag får komma hem & se slutresultatet!

Alla våra prylar som stått instoppade i varenda skåp förvarar vi här under de kommande 2 veckorna:


...i 24 flyttkartonger som står snyggt staplade mitt i vardaxrummet!!! Ni fattar nog att jag inte alls har lust att vara på hemmaplan mer än jag måste nu va!!!

Imorgon drar vi mot en härlig midsommarhelg hemma hos galet goa vänner & det kommer även att bli lite häng med släkten under helgen innan vi far till vår favvocamping för några lata dagar då vi verkligen bara ska existera. Många dejter är planerade med härliga vänner så nu ska den positiva energin tankas tills den svämmar över!

Kanske skriver jag lite när jag är på resande fot, kanske inte....sånt märker man! Ha nu en underbar midsommar allihop & njut av sommaren!

Var rädda om er & varandra!
Kram C =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0