Blir det en hund eller.....

...blir det något helt annat?!?!

Nu är det ju verkligen en hundvalp vi väntar på, så långt är vi alla överrens, men efter att ha sett de senaste bilderna som Linda lagt upp på kennelns hemsida så börjar jag fundera på om det är hundar, kolla här;

~ Här ser vi 7 underbara valpar....eller är det små trötta bävrar som ngn uttryckte det när jag la upp denna bilden på min facebooksida!! ~

....eller här;


~ Med tanke på bordsskicket, eller snarare bristen på det, så skulle man kunna tro att det är små grisar som Linda har hemma i sitt kök! ~

Haha, skämt åsido så är jag övertygad om att det som springer omkring hemma hos Linda är de underbaraste små ulltussarna som världen har skådat & nej; jag kan fortfarande inte fatta att en av dessa små skönheter heter Gangster & kommer att flytta hem till oss om futtiga 5 veckor ungefär.... måtte denna semestern gå snabbt så vi snart får hem honom!!! Antar att jag inte kommer att förstå att han ska stanna här förrän han flyttat hit.... snart, snart så är det så & det är för stort att ta in i nuläget, just nu vill jag verkligen bara att tiden går skitsnabbt så det snart blir måndag så vi får träffa honom & pussa på honom!

Kram & en riktigt mysig lördaxkväll hoppas jag att ni alla har!
Var rädda om er & varandra!
Kram C =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0