Valpträff hemma hos oss den 25/8

I lördax så var det då äntligen dax att få träffa några av Gangsters syskon & deras ägare, givetvis var vår underbara uppfödare Linda oxå med.
På dagens schema stod fika (givetvis!!), ringträning, valpbus i kubik, luch i trädgården & gruppfotografering. Resutatet av dagen blev ett antal bilder & nedanstående bilder är "lånade" från alla fotografer som var på plats!


4 av de 7 solskensvalparna hjälptes åt att charma alla som var i närheten av vår trädgård denna soliga dag!


Brottningsmatcherna duggade tätt!


3 underbara ulltussar tumlar omkring framför kameran!


Gangster spanar in syrran genom altandörrens glas!


Här tränar man ringträning & det var mycket svårare än jag trodde att springa "snyggt" ihop med sin valp, skitsvårt att hitta rätt tempo, men till slut så tror jag vi lyckades ganska bra den lille gangstern & jag! Riktigt roligt var det i alla fall!


Första gången ever som han står still i kopplet på kommando! Gissa om jag är stolt över hur proffsigt det ser ut! Han är duktig vår lille kille!


Här sitter vi samlade allihopa; jag & Gangster, Louise & Leija, Ing-Marie & Triton, Tessan & Teijla.



Självklart var vi ju tvungna att få med vår fantastiska uppfödare på bild oxå & hon var inte svår att övertala, hon slängde sig mer än gärna framför oss andra!
 
Till er alla som var med denna roliga dag; stort tack för att ni kom & jag hoppas verkligen att vi snart gör om detta. Galet rolig dag, kul att träffas irl & i alla fall jag lärde mig massor av matnyttigt inför höstens alla väntande utställningar.
 
Var rädda om er & varandra!
Kram C =)
 

Kommentarer
Postat av: Linda Hagelvik

Tack själva för en jätte trevlig dag :)
Var så roligt att träffa era goa solskensvalpar & deras härliga ägare :)

Kanon duktiga var ni på ringträningen, kommer gå kanon det här ;)

Stor kram en stolt uppfödare // Linda

2012-08-28 @ 18:29:48
URL: http://www.teddywoods.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0