Hej hopp!

Välkomna till mitt alldeles nya krypin på nätet! Här kan ni hänga med mig i min vardag & läsa om vad som händer i en alldeles vanlig, ovanlig familj som består av 2 stora & 2 lite mindre människor som alla går i väntans tider just nu för om ca 3 veckor föds vår efterlängtade hundvalp.

Namnet på bloggen var rätt givet; jag är en kvinna med många laster men 2 av de största är definitivt semlor & smågodis!

Min kära lillasyster är den som fixar designen på detta eftersom jag själv är hopplöst okunnig på det området!

Jag kommer nog mest att skriva om små & stora glädjeämnen i vardagen, jag hoppas kunna sprida lite positiv energi till dem som läser här & jag förväntar mig att ni lämnar ett litet fotavtryck i form av små kommentarer emellanåt, feedback är alltid kul att få.
Nu är klockan alldeles för mycket för att ägna sig åt bloggande så jag siktar in mig på att få till ett lite längre inlägg imorgon.

Så, återigen; välkomna hit & jag hoppas att ni vill hålla mig sällskap en lång tid framöver alla ni fina som finns därute.

Kram C =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0