Fredag & ösregn!

Det börjar bli en tradition att det ska regna och/eller snöa så fort det blir fredag i almanackan; trist... =(

Jobbat klart för dagen & har bara en arvinge hemma eftersom den mindre varianten av dem är hemma hos en kompis & leker ett par timmar till. Sonen sitter i soffan intill mig men är så inne i sitt Harry Potter spelande så han skulle inte märka om jag var hemma eller inte. Om en stund ska jag iväg & handla & hämta hem dottern & sen blir det precis som alla andra fredagar taco, fredaxmys framför "Let´s Dance" & när kidsen somnat tänkte jag slänga mig i ett hett bad, ta mig en iskall & lösa alla eventuella världsproblem som kan tänkas poppa upp i mitt lilla huvud.

Hoppas att ni alla har en härlig fredaxkväll, det tänker i alla fall jag se till att jag får!

Kram C =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0