Nyfödda ulltussar <3

Nu har de då äntligen tittat ut alla de små ulltussarna som vi har väntat så länge på! Inatt föddes de på djursjukhuset i Jönköping, ja 2 av dem passade på att titta ut redan i bilen på vägen dit! 8 stycken blev det, 4 killar & 4 tjejer men tyvärr så var den första tiken dödfödd... =*(  Den & ytterligare en liten tjej hann födas innan de kom fram till djursjukhuset men resten av kullen föddes alltså inne på sjukhuset.

För en liten stund sedan ringde Linda som äger Teddywood´s kennel & frågade om vi ville ta hand om en av killarna & naturligtvis svarade jag -"JA!" direkt. Jag går omkring med ett fånigt leénde på läpparna & just nu spelar inte någonting annat någon direkt roll, jag är bara så vansinnigt sockerdricksglad inuti så ingenting kan sänka mig nu, inte ens min hopplösa hosta som håller på att göra mig galen eller det faktum att det regnar ute & är är grått & trist.

Tänker avsluta med att bjuda på en allra första bild på Gangster & alla hans små syskon & självklart deras fina mamma Enja. Tänk; en av dessa små är våran & kommer att flytta hem till oss i sommar; det är stort <3

.....kan inte låta bli så jag bjuder på en bild till!

Kram från Gangsters matte C =)


Kommentarer
Postat av: mamma

jättesöta verkligen

2012-05-09 @ 12:44:18




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0