Mors dag <3

Igår var det ju som bekant alla mammors dag & jag blev väckt av arvingarna som (tillsammans m David!) hade fixat värsta mysfrukosten på sängen åt mig! Jag fick en massa teckningar som barnen ritat & en brosch som sonen hade knåpat ihop på syslöjden; bara älskar att få sånt. På fm drog vi till A6 där jag köpte en present till mamma & innan vi åkte för att överraskningsfira henne så stannade vi till på ICA Maxi där vi köpte med oss en tårta! Mamma blev jätteglad över att vi kom & hon verkade gilla scarfen jag hade köpt till henne. Kul att göra andra glada när de inte förväntar sig det, gissar att hon trodde att hon skulle få ett grattis på mors dag sms typ!

Efter ett par timmar där så åkte vi hem & barnen fick en present av dem innan vi skulle åka, så nu står det en VHS-bandspelare i vårt vardaxrum tillsammans med en hel kasse full med diverse VHS filmer. *nostalgi!*

Väl hemma igen så åkte poolen fram & barnen premiärbadade i vår trädgård. Själv ägnade jag större delen av eftermiddagen åt att inviga den present jag fick av min fina familj när vi kommit hem & jag behöver väl inte säga att jag bara älskar den eller hur!!! Vad jag fick av dem kan ni se på den här bilden;

Man kan säga mycket om gårdagen men det var en av de bästa dagarna på väldigt länge; sol & värme, barn som höll sams & inte ett enda måste på hela dagen - ljuvligt!

Var rädda om er & varandra!
Kram C =)

Kommentarer
Postat av: David

<3

2012-06-06 @ 14:25:24




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0