Sista besöket...

...hos valparna, nästa gång vi träffar dem så får vi ta med oss vår lille guldklimp hem!!! Ofattbart hur snabbt tiden gått, idag fyller de ju hela 6 veckor de goa små vilda ulltussarna i Solskenskullen! <3

Här kommer några bilder från vårt besök på kennel Teddywood´s i söndax:

~En lite Gangster myser i sin mattes knä! Självklart passade han på att tugga på min tumme när tillfälle bjöds! ~

~ Kärlek! ~

~Husse har en väldigt bitvänlig näsa, tydligen! ~

~ Det går lika bra att slicka på den uppenbarligen! ~

~ Powernap på köksgolvet! (Gangster är den som ligger längst till höger!) ~

~-"Snälla matte, kan du inte böja ner huvudet lite till så jag kan bita dig i näsan?" ~
(här ser man att han har en blåfläckig tunga; coolt!)


~Trängsel vid middagen som serverades utomhus i det fina vädret! ~

Idag, tisdag så är det packning för hela slanten för min del; i stort sett all semesterpackning ska bli klar plus att hela köket & båda badrummen ska packas ner inför den stundande renoveringen...som vanligt så händer typ allting på en gång i den här familjen....*puh*...dessutom så är det ju alllt "det vanliga" som måste göras, typ mat/disk/städning/tvätt/viktvätt osv i all oändlighet.... =/ Vissa dagar är liiite mer fullbokade än andra & idag är det KAOS på Solsidan; då är det tur att man har världens bästa chef som i sista sekunden beviljade min jättesena förfrågan om att ta en semesterdag idag! Så nu har jag bara 1 dag kvar att jobba (imorgon!) innan semestern på allvar sparkar igång!

Var rädda om er & varandra!
Kram C =)


Kommentarer
Postat av: Linda Hagelvik

Så kul att följa er här på bloggen...

Kommer bli så kul att se hur Gangster utvecklas :)

En härlig kille - som för tillfället är störst i kullen.

Snart ses vi !!

Kram

2012-06-20 @ 07:58:43
URL: http://www.teddywoods.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0