En alldeles vanlig, ovanlig lördag!

Imorse åkte dottern iväg med en kompis, Rebecka, för att vara med på hennes dansträning då de hade "Kompisvecka" på Sportlife där Rebecka danstränar. De kom & hämtade Sanna vid halv 10 & när de åkt så käkade jag & Simon frukost & sen packade vi för en heldag på tu man hand! Vi åkte till äventyrsbadet på Rosenlund & ägnade några timmar åt att åka vattenrutschkana, bada i bubbelpool, hoppa från trampolinerna vid 5-metersbassängen & for omkring som små korkar i forsen! Fikat vi köpte tog vi med oss bort till tävlingsbassängen där vi satt en stund & kikade på de som tränade livräddning. Simon visade mig lite olika övningar som de brukar göra på hans simträning & vi skrattade gott ihop när vi flöt omkring som små köttbullar i vattnet! Direkt när vi var ombytta & klara så åkte vi till MAX & mumsade i oss lite gottigt till lunch. De hade familjefest på restaurangen så alla barn som ville fick bli ansiktmålade & det ville naturligtvis min gullunge! Så jag gick in där med en söt liten kille & kom ut med ett monster!
Efter att dottern hämtats upp & kvällens chips handlats så for vi hemåt.

Nu kom mannen hem från jobbet så nu blir det taco & sen bänkar vi oss i soffan i ett par timmar för att se den absolut sista filmen i serien om Harry Potter; jag har inte sett den innan så det ska bli riktigt intressant att se hur J.K. Rowlings valt att avsluta denna fantastiska filmserie. Förväntningarna är, minst sagt, skyhöga!


En fortsatt mysig lördaxkväll hoppas jag att ni får mina vänner!

Kram C =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0