Tisdag & julklappsshopping! =)

Go förmiddag!
Denna härligt höstiga tisdag har jag hittills ägnat åt att försöka beställa de planerade födelsedagspresenterna till Sanna bara för att upptäcka att det tar 3 evighetslånga samtal till Jotex för att få ordning på inloggningsuppgifterna, sen lägga beställningen via hemsidan för att till slut upptäcka att leveransen kommer att ske först 2 veckor EFTER min lilla ädelstens födelsedag! Skitbra eller nåt....
Jag tänker välja att se det såhär istället; jag har just köpt de allra första julklapparna & det känns helt okej! Det vi planerat att ge henne i julklapp får hon istället i födelsedaxpresent!
 
Det jag beställt är följande:
Gardiner till dotterns rum, hon kommer bli galet glad då en av hennes bästa vänner har likadana & hon har TJATAT om att få cupcakes gardiner till sitt rum!
Självklart blir det cupcakes i sängen oxå! (undrar om man nånsin får bädda med något annat set efter att hon fått detta!!!)
 
 
En "liten" julklapp till mig själv blev det oxå, bara älskar budskapet på denna - fick den för halva priset! *nöjd!* 
 
 
 
Slängde med en uppsättning med siffror till den kommande adventsljusstaken, förra året sålde de slut överallt men i år kommer jag äntligen att ha de svarta siffrorna på plats på de tjocka ljusen! Kommer att bli skitsnyggt!
Nu är det dax att börja förbereda dagens middag till familjen & min lunch! Och för dem som är nyfikna på vad det blir så kan jag skvallra om att idag serveras det dragonbiffar med blomkålsmos & kokta potatis på "Restaurang Dethorey" allt enligt barnens önskemål då de rangordnat veckans kommande middagar från matkassen!
 
Ha en härlig dag allesammans, det tänker i alla fall jag se till att ha!
 
Var rädda om er & varandra!
Kram C =)

Kommentarer
Postat av: Pia

Kul att du bloggar dagligen igen :) Välkommen tillbaka! <3

2012-10-09 @ 14:35:30




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0