Jämmer & elände!

Ja, vad kan man säga...... den sista veckan har ju inte direkt varit en av de 5 bästa i mitt liv, snarare precis tvärtom.... *suck* De som finns i närheten av oss i vardagen vet att jag & min familj vid 2 tillfällen förra veckan blev hotade av 2 personer... Naturligtvis är detta polisänmält då det inte på några villkors vis är okej att göra så som dessa personer gjorde. Livet förändras ganska rejält när något sånt händer & hur man mår kan nog de flesta förstå. Att känna sig begränsad i sin vardag pga att någon gjort ett aktivt val att göra en annan person illa på det sättet är inte kul men som man brukar säga, livet måste gå vidare & det har det gjort för oss alla 4. Av olika skäl har jag inte lust att gå in på detaljerna kring detta utan hoppas bara att rättvisan får ha sin gång & att berörda personer låter oss vara ifred framöver.
 
I lördags vaknade jag & hade ingen som helst hörsel på ena örat...=( Varför inte drabbas av mer skit när man ändå håller på lixom?! Så idag, fortfarande halvdöv, så ska jag till läkaren & få kollat vad det är för fel eftersom det fortfarande känns som att jag har ett lock över ena örat & det gör oooooont som f*n runt omkring det. Man börjar ju stillsamt undra när man kan få vara frisk & kunna jobba igen, typ våren 2021 känns det som... *ironisk*
 
Idag skiner i alla fall solen på oss igen här på Solsidan & jag ägnar mina dagar åt att busa/träna/gosa med Gangster. Jag undrar varje dag vad man la all sin tid på innan man hade honom! Ungefär som man funderade efter att barnen fötts, vad gjorde man innan man hade barn? Det känns konstigt att tänka att för bara några veckor sedan så fanns han inte i vårt liv & nu är han en så självklar del av den. Vi har börjat träna på att han ska vara ensam hemma & igår klarade han av hela 30 minuter utan sällskap & det gick alldeles lysande. Det är en duktig liten kille vi har! Min enda "stora" fundering just nu när det gäller honom är när hans öron kommer att resa på sig, jag är nyfiken på hur han kommer att se ut när de står upp som de ska! Vilka I-landsbekymmer man dras med mitt i allt elände!
 
Nu ska jag äta lite frukost & sen ska barnen skjutsas till fritids & dagens utflykt. Resten av denna fm kommer jag att mysa med Gangster & sen väntar läkarbesök frampå dagen.
 
Hoppas att allt är fint med er alla & glöm inte att ta vara på dagen, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet & hur fort ens vardag kan få en helt ny vändning.....
 
Var rädda om er & varandra!
Kram C =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda Hagelvik

Så roligt att läsa om er familj & Gangster här på sidan,
mindre roligt det ni råkat ut för dock :(

Stor styrkekram till er alla / Linda

2012-07-28 @ 11:20:08
URL: http://www.teddywoods.se



Postat av: mamma

Vill bara att du ska veta att jag tänker på er jättemycket. Hoppas så att allt går bra.
Kram mamma.

2012-07-30 @ 19:58:01




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0